perjantai 18. lokakuuta 2013

Tillbaka efter lång dvala och vi börjar med keikka

Jag har helt medvetet haft bloggpaus i flera månader... Not!
Jag har gjort klart för alla de 4 personerna som läser bloggen att jag mest skriver för min egen skull och inte för att andra skall ha daglig underhållning, men jag säger det igen, och nu har jag lust att skriva, så det så. Sätt på timern ett halvt år framåt och ni har tidpunkten för därpå följande inlägg.

Vi har för tillfället höstlov i skolan, det började i torsdags. Första lediga dagen inleddes med en kopp te och tidningsläsning (vuxenpoäng?) och därefter promenad i höstvädret. Inte långt därefter hoppade jag i bilen och körde till Pargas där Sandy & the Sun (aka Sandra och Jag) skulle uppträda* på Cafè Hallonblad.
Det var ett otroligt mysigt litet ställe, rätt så perfekt för vad vi framförde (Edith Piaf och Jaqcues Brel). Det är nog ett ställe jag gärna återkommer till. Tenörd som jag är så måste jag ta en kopp av deras bryggda te, och jag blev inte besviken.


Sandra(copyright Laura Johansson)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti